Abi-Kız Kardeş Hikayeleri

7 Videos
Bakire Kız Kardeşim ve Ben
0

Bakire Kız Kardeşim ve Ben

Merhabalar Ben Osman. 20 yaşındayım. Anlatacagım olay daha çok yeni. benim kardeşim var onu çok seksi buluyorum. 19 yaşında, beni her gün çıldırtıyor, onu düsünerek 31 çekiyorum hep. bir gün sikecem diyorum ama kaç kere evde yalnız kaldık cesaret edemedim. hep ondan bekledim oda bişey yapmadı. Neyse 1-2 ay geçti Biz İzmire gittik, orda akrabalarımız […]
Abimle Evlendim ve Hamileyim
0

Abimle Evlendim ve Hamileyim

Meraba ben şuan 18 yaşındayım.ismim tuğçe boyum 1.70 kilom 53 sarışın kahverengi gözlü bir kızım.göğüslerim diri ve normal ölçülere sahiptir kalçalarım ise yuvarlak hatlı ve dolgundur yani her erkeğin sikmek isteyeceği cinsten. Abim mert ise 19 yaşında kaslı atletik bir vücuda sahip ve oldukça yakışıklıdır neyse lafı uzatmadan hikayeme geceyim. Ben lise 2.sınıf öğrencisiyim. Okuldan […]
kiz-kardesimle-koyun-koyuna-yatiyoruz
0

Kız Kardeşimle Koyun Koyuna Yatıyoruz

Selam sex hikaye severleri benim adım melih. ben 19 yaşında atletik vücutlu yakışıklı biriyim. Benim birde 18 yaşında çok seksi bir kız kardeşim var, adı eda. Hemen hikayeme geçeyim. benim ailem sexe düşkündür ve hiçbir türlü yaşanan olaylara kızmazlar. babamla annem yatmaya gitmişlerdi, bizde eda ile tv izlemeye başladık. Ben 5 dk sonra tuvalete gitmek […]
kiz-kardesimi-2-kisi-siktik
0

Kız Kardeşimi 2 Kişi Siktik

merhaba arkadaşla yine sizlerle beraberim yaklaşık kız kardeşim semihaya dört yıldır ilişki yaşıyorum artık karım gibi davranıyordu eskiden utanc icinde yaklaşıyordu ama alışdık. neyse size ilginc bir hikaye anlatacam kız kardeşim semiha farklı bir ilişki yaşamak istiyordu bana bir gün abi biliyormusun bir keresinde beni başka bir ilde anlaşdıgın biriyle sikmişdin tatı hala damahımda kaldı […]
İlk Abimin Oldum
0

İlk Abimin Oldum

merhaba arkadaslar benım adım seher .19 yasındayım, 175, sarısın, 60 kılo. abım 21 yasında abımle yasadıgım sex anımı anlatacagım. okul cıkısı eve gelmıstım evde annemın hazırlık yaptıgını grdum ve sordum. amcamlara zıyarete gıdecekler, evde abımle kalacaksınız bı kac gun dedı. bu benım ıcın harıka bı haberdı cunku abımden cok hoslanıyordum. neyse bızımkıler gıttı, abımle tek […]
İkizime Çaktım
0

İkizime Çaktım

Merhaba arkadaşlar bügün sizlerew başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum hemen hikayemr geçeyim Olay bu yıl oluyor. 23 Nisanda 2016 23 Nisanda şiir okumak için ikizim Aybüke sahneye çıkmıştı şiir okudu platform biraz yüksek olduğu için altan kilodu felan her yeri gözüküyodu bende alta olduğum için en az 5 dk süzdüm. hayalimde o 5 dkda […]
Abim Yarrağa Doyurdu Beni
0

Abim Yarrağa Doyurdu Beni

Mehraba ben arya; 18 yaşında, 1.68 boyunda, 53 kilo civarında, kumral ve çevrem tarafından çok beğinilen bir kızım. Benim 19 yaşında, 1.80 boylarında, kaslı ve yakışıkı bir abim var. Kendisi asosyal biri, yani soğuk nevale olduğundan sadece iki yakın arkadaşı var biri askerde, diğeride bütünlemeye kaldığından başka şehirdeki okulunda. Bunun için abimde evde vakit geçiriyor. […]